Sunday 19 October 2014

ماضی کی معروف گلوکارہ زبیدہ خانم کی آج پہلی برسی منائ جا رھی ھے الله مرحومہ کی مغفرت کرے آمین میری خوش نصیبی کے مجھے انکا تفصیلی انٹرویو کر نے کا موقع ملا اور میں سار ی زندگی ان سے کی گئ ملاقات اور گفتگو نہیں بھلا سکتا جس محبت ا ور شفقت سے زبیدہ خانم صاحبہ نے مجھے عزت ا ور پیار دیا وہ میرے لئے کسی نعمت سے کم نہیں بیماری کے باوجود انھوں نے مجھے انٹرویو دیا انتہا ئ شفیق خاتون تھیں میرے کئے گئے زبیدہ خانم صاحپہ کے تفصیلی انٹرویو کو آپ دوست نگار اخبار اور YOUTUBE پے GUDDU KHAN ٹائپ کر کے دیکھ سکتے ہے اس تفصیلی انٹرویو کے دو حصے ھیں ذیر نظر تصویریں زبیدہ خانم سے انٹرویو کے دوران لی گئ ھیں اور میرا لیا ھوا انٹرویو زبیدہ خانم صاحپہ کا آخری تفصیلی انٹرویو ثابت ھوا آپ دوست زبیدہ جی کے بارے میں کیا کہنا چاھیں گے

part-1http://www.ytpak.com/?component=video&task=view&id=P1fSfmlZn2U guddufilmarchive.videos(zubaida khnum) - ytPAK.com - ytPAK.com www.ytpak.compart-2-http://www.ytpak.com/?component=video&task=view&id=HS-6Es5wOZs guddufilmarchive.videos(zubaida khanum) - ytPAK.com - ytPAK.com www.ytpak.com

No comments:

Post a Comment