Wednesday 11 September 2013

FILMSTAR AASIA (LATE)



( آخری بات ہے اب بات نہ ہوگی شاید،آج ک بعد ملاقات نہ ہو گی شاید) میری پہلی ا ور آخری ملاقات آسیہ جی سی ایورنیو سٹوڈیو می ہو ی تھی وہ بہت خوش
اخلاق طبیت کی مالک تھی مجھے یاد ہے ک جب میں آسیہ جی سی ملا وہ
شاہ نور جارہی تھی ایک سٹوڈیو کےملازم

نے آسیہ کو سلام کیا آسیہ نے اس سے کہا کہاں جا رہے ہو؟ اس نے کہا میں شاہ نور جا رہا ہوں آسیہ نے اس سے کہا میں بھی شاہ نور جا رہی ہوں آپ کو اتار دونگی
ا ور وہ شکریہ کہتے ہوے آسیہ کی گاری میں بیٹھ گیا گاری چل دی وہاں موجود ایک شخص نے کہا ک آسیہ غریبوں کی بہت دعا لیتی ہے اب آپ دیکھو ایک معمولی ملازم کو اپنی کار میں بیٹھا لیا یہ بات بہت کم اداکاروں میں ہم نے دیکھی ہےا ور پھر چند سال ہوے بیرون ملک سی فلمسٹار محممدعلی،زیبا کے پرستار انکی تصورین لینے میری ARCHIVE تشریف لاے
جب فلم انسان ا ور آدمی کی تصورون میے آسیہ کی تصورین ای توانہون نے مجھے بتایا ک آسیہ بہت بیمار ہے دعا کرنا ا ور اب آسیہ کی انتقال کی خبر ملی جس کا بہت دکھ ہوا ہے

No comments:

Post a Comment